راهنمای مسافران

راهنمای مسافران

راهنمای مسافران

راهنمای مسافران

  • ۰
  • ۰

درباره دیجی استایل

دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک در ایران است . دیجی استایل در سال 1395 توسط فروشگاه اینترنتی دیجی کالا راه اندازی شد. مجله اینترنتی دیجی استایل نیز با محوریت دیزاین ، پوشش و مد  از مهرماه 1395  فعالیت خود را همزمان با آغاز به کار فروشگاه اینترنتی دیجی استایل آغاز کرد.  این مجله از دل سایت فروش اینترنتی دیجی استایل یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاه های اینترنتی مد و پوشاک اینترنتی می آید. قطعا دیجی کالا که تجربه ی عالی و مناسبی جهت اعتماد سازی در بین کاربران و همچنین اشاعه فرهنگ خرید اینترنتی را به همراه دارد میتواند دیجی استایل را نیز همانند دیجی کالا در بین مردم ایران محبوب سازد.

فروشگاه اینترنتی دیجی استایل تلاش می‌کند با ارائه‌ی کد تخفیف دیجی استایل در کنار محصولات و خدمات عالی، تجربه‌ای مطمئن از خرید اینترنتی با قیمت مناسب و ارزان را این بار در حوزه مد و لباس به وجود آورد.فروشگاه اینترنتی دیجی استایل نمایندگی رسمی مجموعه‌ای از مارک های محبوب جهانی مثل نایکی (نایک)، آدیداس، کوتون، مانگو (منگو)، اسکچرز، ریباک (ریبوک)، ال سی وایکیکی در کنار برندهای با کیفیت و نام‌آشنای ایرانی مانند چرم درسا، چرم مشهد و… است دیجی استایل این امکان را به شما می‌دهد تا در هر زمان به جدیدترین محصولات این برندها دسترسی داشته باشید و بهترین طرح‌های روز را بخرید

معرفی محصولات دیجی استایل

در فروشگاه اینترنتی دیجی ‌استایل می‌توانید همه آنچه مرتبط با مد و پوشاک است؛ از انواع لباس، کیف و کفش تا محصولات آرایشی و بهداشتی، لوازم خانه و اکسسوری‌هایی مانند ساعت مچی و عینک آفتابی را با تخفیف ویژه در حراج ها، پیدا کنید و به سادگی یک ست کامل از جدیدترین‌ برندهای معتبر ایرانی و خارجی را بخرید.. فروشگاه اینترنتی لباس دیجی استایل دسته‌بندی کاملی از مد و پوشاک ارائه کرده است. شما می‌توانید فارغ از فصل، انواع لباس زنانه ، مردانه و بچه گانه و حتی لباس نوزاد دخترانه و پسرانه شامل مدل‌های متنوع « مانتو، کاپشن، بلوز و شومیز، کت و شلوار، دامن، پیراهن، شلوار جین (لی)، لباس خواب، لباس زیر و راحتی، کتونی ورزشی، اسپرت، کفش مجلسی سارافون، هودی، بوت و نیم بوت و…» را خریداری کنید و یک استایل جذاب متناسب با هر فصل و موقعیت بسازید.

دلیل استفاده از کد تخفیف دیجی استایل

قطعا خرید لباس و پوشاک گران قیمت مقداری سخت است ولی شما میتوانید با استفاده از کدتخفیف دیجی استایل ، این قیمت ها را کاهش دهید و با هزینه کمتر لباس ها و پوشاک برند و معتبر جهانی را بر تن خود بپوشید. در ادامه میتوانید با انواع کد تخفیف دیجی استایل که توسط فروشگاه اینترنتی دیجی استایل توزیع و ارائه میشود آشنا شوید :

انواع کد تخفیف دیجی استایل

دیجی استایل کد های تخفیف مختلفی را برای جذب حداکثری مردم به خود استفاده میکند. انواع کد تخفیف دیجی استایل عبارت است از :

کد تخفیف عادی دیجی استایل

امروزه دیجی استایل از این نوع کد تخفیف برای استفاده مشتریان استارتاپ ها ، شرکت و سازمان های متفاوت در اختیار آنها قرار میدهد و کد تخفیف آن یا درصدی است یا ریالی . این کدهای تخفیف خود به دو صورت توسط سازمان ها به دو صورت به مشتریان ارائه می شود :

  • یکی از این مدل ها ، کد تخفیف معمولی دیجی استایل است که کاملا رایگان است و شما میتوانید این نوع کد تخفیف را پس از ثبت نام در مجله ی اینترنتی مگ بن از همین صفحه دریافت کنید.
  • یکی دیگر از این مدل ها : کد تخفیف غیر رایگان دیجی استایل است. این کد تخفیف دیجی استایل رایگان نیست و شما با هزینه ی اندک میتوانید این نوع کد تخفیف را نیز دریافت کنید. شما میتوانید این نوع کد تخفیف را پس از ثبت نام در مجله ی اینترنتی مگ بن از همین صفحه دریافت کنیدپس از پرداخت از طریق درگاه بانکی دریافت کنید.

تخفیف روزانه بر روی کالاها

این نوع تخفیف از تخفیف های دیجی استایل توسط واحد مارکتینگ دیجی استایل مستقیما بر روی کالاها اعمال میشود. شما این تخفیف ها را میتوانید در شبکه های اجتماعی دیجی استایل مشاهده کنید و مستقیما بدون وارد کردن هرگونه کد تخفیف از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل خریداری نمایید. این نوع تخفیف معمولا یک روزه میباشند.

پیشنهادات شگفت انگیز مو تن رو

یکی دیگر از انواع تخفیف که در وبسایت فروشگاه اینترنتی اینترنتی دیجی استایل برقرار است ، تخفیفات شگفت انگیز است که معمولا 24 ساعته میباشند . این نوع تخفیف بر روی ریال کالاها اعمال میشود و نیازی به استفاده از کد تخفیف دیجی استایل در مرحله ثبت خرید نیست.

کد تخفیف خرید اول دیجی استایل

یکی دیگر از کدهای تخفیف جذاب دیجی استایل ، کد تخفیف خرید اول دیجی استایل می باشد. این کد تخفیف فقط برای کاربران جدید است که قصد دارند برای اولین بار از فروشگاه اینترنتی دیجی استایل خرید کنند. بعد از استفاده از این کد تخفیف ، امکان استفاده مجدد آن وجود ندارد.

شرایط استفاده از کد تخفیف دیجی استایل

در وبسایت دیجی استایل شرایطی را جهت استفاده از کد تخفیف دیجی استایل ارائه نکرده اند.

توجه داشته باشید برای استفاده از کدهای تخفیف رایگان دیجی استایل از وبسایت مگ بن بایستی از آخرین دریافت کد تخفیف رایگان که از مگ بن دریافت کرده اید ، دو هفته گذشته باشد و سپس از همین صفحه نسبت به درخواست کد تخفیف جدید مو تن رو اقدام نمایید.

زمان عرضه کدهای تخفیف دیجی استایل

شما میتوانید هر روز هفته و 24 ساعته از انواع کد تخفیف دیجی استایل را که در بالا به آن اشاره کردیم در وبسایت دیجی استایل یا مگ بن استفاده کنید.

روش های دریافت کد تخفیف دیجی استایل

برای دریافت کد تخفیف دیج یاستایل از وبسایت مگ بن ابتدا در وبسایت مگ بن ثبت نام کنید . سپس از همین صفحه کد تخفیف مورد نظر خود را انتخاب کنید. بعد از انتخاب کد تخفیف مورد نظر میتوانید آن را از بخش ” کدهای تخفیف من ” پروفایل کاربری تان مشاهده کنید.

کالاهایی که شامل کد تخفیف دیجی استایل می­شوند

کلیه ی کالاهایی که دارای تخفیف اعمال شده بصورت خودکار در وبسایت دیجی استایل می باشند مشمول شرایط استفاده از کد تخفیف دیجی استایل نمی باشند.

  • ۹۷/۰۸/۲۱
  • محسن محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی