راهنمای مسافران

راهنمای مسافران

راهنمای مسافران

راهنمای مسافران

  • ۰
  • ۰

تمامی افراد می توانند با مطالعه ی مقاله های راهنمای سفر به سوئد اطلاعات بسیار مفیدی را از این کشور به دست آورند. مقاله های راهنمای سفر به سوئد اطلاعاتی دقیق از موقعیت و هزینه ی زندگی و جاذبه های سوئد و غیره را در اختیار شما قرار می دهد. ما نیز در این مقاله که در زمینه ی راهنمای سفر به سوئد می باشد، سعی کردیم اطلاعاتی مفید برای شما عزیزان ارائه دهیم.

کشور سوئد

کشور سوئد در شمال قاره اروپا در شبه جزیره‌ی اسکاندیناوی قرار دارد. این کشور از غرب با کشور نروژ و از جنوب شرقی با دریای بالتیک و از جنوب غربی با دانمارک همسایه می‌باشد. سوئد سومین کشور بزرگ قاره ی اروپا است و پایتخت این کشور شهر زیبای استکهلم می باشد. این کشور جمعیتی حدود 9 میلین نفر را داراست که بیشتر افراد نیز در شهرهای بزرگ تراکم دارند. زبان رسمی این کشور سوئدی و واحد پول آن کرون می‌باشد. پدیده‌ی خورشید نیمه شب در قسمت نیمه‌ی شمالی از جاذبه‌های این کشور بوده و هم چنین دارای جاذبه‌های طبیعی و دیدنی بی شماری است که هر ساله گردشگران و توریست‌های بسیاری را به سوی خود جذب می‌کند.

در این کشور دریاچه‌های فراوانی وجود داشته و بیش از نیمی از مساحت آن را جنگل و مناطق مرتعی تشکیل می‌دهد و این امر باعث شده است که مهم‌ترین صنایع در سوئد، صنعت چوب و کاغذ باشد. کشور سوئد از 25 استان تشکیل شده است. این کشور امروزه مهم‌ترین بازار صادراتی در اروپاست که بیشتر محصولات صادراتی این کشور را ماشین آلات تشکیل می‌دهد. مردمان سوئد افرادی مهمان نواز و آرام هستند و پرخاشگری در رفتار این مردمان کمتر به چشم می‌خورد. به دلیل مهاجرت‌های سالانه به این کشور اقوام مختلفی با ادیان‌های گوناگون در این کشور دور هم جمع شده‌اند. شما می‌توانید با مقاله‌های راهنمای سفر به سوئد این کشور را بهتر بشناسید. به شما توصیه می‌کنیم قبل از سفر مقاله‌های راهنمای سفر به سوئد را مورد مطالعه قرار دهید.

راهنمای سفر به سوئد

در مورد کشور سوئد بیشتر بخوانید

تور سوئد

آب و هوای کشور سوئد

برای راهنمای سفر به سوئد در وهله اول می‌توان به آب و هوای آن اشاره کرد. کشور سوئد دارای آب و هوای سردی می‌باشد و بارش برف و باران در این کشور به میزان بسیار زیادی مشاهده می‌شود. تابستان‌های سوئد دارای آب و هوای خنک و بسیار معتدلی است اما زمستان‌های بسیار سرد و طاقت فرسایی دارد. بالاترین دما در روزهای گرم سوئد به 38 درجه و سردترین روزهای سوئد دما به منفی 52 درجه سانتی گراد می‌رسد. در پایتخت سوئد در اواخر تیر ماه بیش از 18 ساعت خورشید می‌درخشد و در این روزها حداقل دمای منفی 3 درجه سانتی گراد می‌باشد. ولی سفر به این کشور به اندازه‌ای ارزش دارد که مطمئناً هرگز نگران آب و هوای آن نخواهید بود. البته قابل ذکر است که برخی از شهرهای سوئد به ویژه آن‌هایی که در شمال سوئد واقع نیستند، دارای آب و هوای بهتری هستند. با مطالعه ی مقاله‌های راهنمای سفر به سوئد بی شک اطلاعات کافی‌تر در مورد آب و هوای سوئد به دست خواهید آورد.

راهنمای سفر به سوئد

بهترین زمان سفر به کشور سوئد

با توجه به این موضوع که سوئد دارای آب و هوای سردی می‌باشد، به همین دلیل بهترین زمان سفر به این کشور فصل بهار و تابستان است زیرا در این فصول دمای هوا بسیار مناسب بوده و مسافران و گردشگران به هیچ وجه از دمای هوای سوئد اذیت نخواهند شد. اما برخی از افراد نیز با توجه به نیاز و هدف خود در فصول پاییز و زمستان نیز این کشور را مقصد سفرهای خود قرار می‌دهند. هم چنین با وجود سرمای بیش از حد در فصل زمستان، با نشستن برف بر روی درختان و پیاده روها سوئد حال و هوای دیگری را به خود می‌گیرد و مانند عروسی دلبری می‌کند و توریست‌های ماجراجوی بسیاری برای مشاهده ی کشور سوئد در این فصل تصمیم به سفر به این کشور را در سر دارند. شما نیز می‌توانید با توجه به خواست و هدف خود از سفر به این کشور زمان معینی را برای سفر به سوئد انتخاب نمایید. مقاله ی ما نیز در این زمینه راهنمای سفر به سوئد برای شما عزیزان می‌باشد.

راهنمای سفر به سوئد

جاذبه های طبیعی کشور سوئد

اسکانسن موزه فولکوریک بسیاری دیدنی است که در آن می توانید زندگی در گذشته را کاملاً احساس کنید. همچنین در اسکانسن باغ وحش و آکواریوم های بسیاری دیدنی وجود دارد که همواره مورد توجه گردشگران بزرگسال و کودکان می باشد. این شهر در نزدیکی استکهلم قرار گرفته است و هم چنین به علت قرار گرفتن بر روی بلندی ها دارای منظره ی بسیار زیبایی نیز هست. پارک تفریحی گرونالوند در آب واقع شده است و از عجیب ترین ماشین های تفریحی و بزرگ برخوردار است. در نزدیکی آن نیز بهترین کافه ها و رستوران ها قرار گرفته است. شما می توانید با دنبال کردن اطلاعات راهنمای سفر به سوئد با دیگر جاذبه های این کشور آشنا شوید. انتخاب تور سوئد می تواند راهنمای سفر به سوئد برای شما باشد که با در اختیار گذاشتن تور لیدر می توان گفت بهترین راهنمای سفر به سوئد را خواهید داشت. تورهای مسافرتی بهترین راهنمای سفر به سوئد می باشند. اگر به دنبال راهنمای سفر به سوئد هستید، حتماً این مورد را در نظر داشته باشید.

راهنمای سفر به سوئد

معروف ترین فرودگاه سوئد

فرودگاه های سوئد نیز می تواند موضوع مهمی در راهنمای سفر به سوئد باشد. کشور سوئد دارای فرودگاه های بسیاری می باشد و می توان گفت تمامی شهرهای این کشور به فرودگاه مجهز هستند. از معروف ترین و مهم ترین فرودگاه های این کشور می توان به فرودگاه استکهلم اسکاوستا، فرودگاه استکهلم واستراس، فرودگاه استکهلم آرلاندا، فرودگاه گاتنبرگ لاندوتر و فرودگاه گتهنبورگ لاندوتر اشاره کرد. تمامی فرودگاه های این کشور به بهترین امکانات و خدمات مجهز بوده و در حال خدمت رسانی هستند. فرودگاه استهکلم – آرلاندا که همگانی نیز می باشد و یکی از مشهورترین فرودگاه های این شهر است و خطوط هایی پروازی بی شماری نیز دارد، روزانه پروازهای بی شماری را در خود مشاهده می کند و این فرودگاه از جمله شلوغ ترین و پرترددترین فرودگاه های سوئد به شمار می رود. می توانید اطلاعاتی از دیگر فرودگاه ها را با مطالعه ی مقاله های راهنمای سفر به سوئد به دست آورید.

راهنمای سفر به سوئد

بلیط سوئد

خرید بلیط سوئد از دیگر اطلاعات راهنمای سفر به سوئد به شمار می رود که با توجه به تعداد سفرهایی که به این کشور صورت می پذیرد، می توان گفت خرید بلیط سوئد در سال های اخیر بسیار پر رونق بوده است و این امر به دلیل وجود جاذبه های بسیار جالب و زیبای این کشور و نیز به دلیل امنیت حاکم در سطح کشور می باشد که توریست ها و مسافران بسیاری را به سوی خود جذب می کند. شما می توانید با توجه به اطلاعاتی که در راهنمای سفر به سوئد ارائه می شود میزان محبوبیت این کشور برای سفرهای تفریحی، کاری و تحصیلی را به دست آورید.

راهنمای سفر به سوئد

هزینه زندگی در کشور سوئد

هزینه زندگی در سوئد از مهم ترین اطلاعات راهنمای سفر به سوئد می باشد. افراد بایستی قبل از سفر به این کشور مقاله های راهنمای سفر به سوئد را مورد مطالعه قرار دهند تا به خوبی از این موضوع اطلاعاتی را به دست آورند. هزینه زندگی در سوئد بالا می باشد و اگر قصد سفر و گذراندن اوقات فراغت خود در این کشور را دارید به شما توصیه می کنیم با بودجه ی بسیار بالایی به این کشور سفر کنید تا در کشور غریب با بی پولی مواجه نشوید. با وجود این که هزینه زندگی در سوئد بالا می باشد، اما شهروندان این کشور حقوق و دستمزد خوبی را در ازای هر کاری دریافت می کنند.

راهنمای سفر به سوئد

هزینه اقامت در کشور سوئد

هزینه ی اقامت در سوئد بحث دیگری در راهنمای سفر به سوئد می باشد. در تمامی مقاله های راهنمای سفر به سوئد به این موضوع پرداخته شده که این امر اهمیت این بحث را می رساند. با توجه به این که هزینه ی زندگی در این کشور بالا می باشد، هزینه اقامت نیز تا حدودی گران خواهد بود. به همین دلیل قبل از سفر به سوئد اقامتگاه های این کشور را مورد مشاهده قرار دهید و اقامتگاه ارزان سوئد را با توجه به شهری که در آن اقامت خواهید داشت، پیدا و رزرو نمایید.

راهنمای سفر به سوئد

هزینه خورد و خوراک در کشور سوئد

نهیه کردن غذا در سوئد نیز برایتان گران تمام خواهد شد. به همین دلیل به شما توصیه می کنیم به جای میل کردن غذا در رستوران های این کشور، خودتان در جهت تهیه و پخت غذا اقدام نمایید تا از پرداخت هزینه های گران سر باز زنید. همانطور که اشاره کردیم انتخاب تور مسافرتی به عنوان راهنمای سفر به سوئد در تهیه کردن غذا با هزینه ی ارزان نیز نقش به سزایی دارد. تور ها به عنوان راهنمای سفر به سوئد می توانند با هزینه های ارزان تری که از شما دریافت می کنند، سفر بی نظیری را به شما هدیه کنند.

راهنمای سفر به سوئد

هزینه حمل و نقل و جا به جایی در سوئد

در راهنمای سفر به سوئد، حمل و نقل از دیگر موضوع هایی است که افراد می خواهند اطلاعاتی از آن در دست داشته باشند. استفاده از تاکسی در سوئد با هزینه های بالا برای شما تمام می شود. به هین دلیل بهتر است برای جابه جایی در این کشور از سرویس های عمومی و محلی استفاده نمایید تا هزینه ی کمی را پرداخت نمایید. استفاده از تاکسی برای طی کردن چند مسیر می تواند هزینه هنگفتی را به شما تحمیل کند.

راهنمای سفر به سوئد

نکات مهم و دانستی در سفر به سوئد

به شما توصیه می کنیم در ابتدای سفر بلیط دو طرفه این کشور را رزرو نمایید و هم چنین اقامتگاهی که نزدیک به مرکز شهر می باشد را رزرو نمایید تا در مسیر رفت و برگشت به هتل سختی نکشید. ما در این مقاله قصد داشتیم با توجه به اطلاعات مورد نیاز در راهنمای سفر به سوئد موضوع های مهمی را برای شما بازگو کنیم. امیدواریم با مطالعه ی این مقاله که به عنوان راهنمای سفر به سوئد می باشد تا حدودی سوئد را شناخته باشید.

  • ۹۷/۰۸/۰۵
  • محسن محسنی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی